✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
odhad INEKO
| |||||||
237,7 km |
2 - 6 |
2 613 mil. € |
4,9 |
4,8 |
2/2026 - po 2040 |
||||||||
1 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 4 | 3 | 2/2026 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | 2/2027 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | 2/2028 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 6/2028 | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | 9/2028 | |||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | 2/2032 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 2/2032 | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
237,7 km |
2 - 6 |
2 613 mil. € |
4,9 |
4,8 |
2/2026 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku