✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
265,5 km |
2 - 6 |
2 489 mil. € |
4,7 |
4,5 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 146 mil. € | 2 | 3 | 11/2010 | ||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 65 mil. € | 5 | 4 | 7/2020 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 151 mil. € | 5 | 5 | 4/2023 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 121 mil. € | 5 | 5 | 5/2026 | ||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 101 mil. € | 5 | 4 | 9/2023 | ||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 80 mil. € | 5 | 5 | 11/2023 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 82 mil. € | 5 | 5 | 3/2027 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 98 mil. € | 5 | 5 | 3/2027 | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 546 mil. € | 5 | 5 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 182 mil. € | 5 | 5 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 71 mil. € | 4 | 2 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | 11/2009 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 302 mil. € | 5 | 5 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 485 mil. € | 5 | 5 | |||||
265,5 km |
2 - 6 |
2 489 mil. € |
4,7 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku