✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
270,5 km |
2 - 6 |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,6 |
||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
2 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 2 | Vyšný Komárnik | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | Gombasek | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
5 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | Drienovec | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | Stupava | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,5 km | 4 | Sobrance | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
270,5 km |
2 - 6 |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku