✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
275,0 km |
2 867 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,6 |
4,3 |
|||||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 8/2017 | 10/2021 | ||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 5/2026 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 5/2027 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 10/2027 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 12/2027 | |||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 8/2028 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 4/2031 | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | 4/2031 | ||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 136 mil. € | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 11/2031 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
275,0 km |
2 867 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,6 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku