✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
258,6 km |
2 - 6 |
1 385 m |
2 859 mil. € |
10,4 min. |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
|||||||||||
1 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 0 m | 105 mil. € | 2,3 min. | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 0 m | 73 mil. € | 0,1 min. | 5 587 | 5 | 4 | žiadna | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 385 m | 176 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 0 m | 133 mil. € | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | žiadna | |||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 0 m | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | žiadna | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 0 m | 93 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 0 m | 124 mil. € | 3,6 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 0 m | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | žiadna | ||||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 0 m | 107 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | žiadna | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 0 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | žiadna | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | žiadna | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 0 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | žiadna | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 0 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | žiadna | ||||||
258,6 km |
2 - 6 |
1 385 m |
2 859 mil. € |
10,4 min. |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku