✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
270,6 km |
2 - 6 |
1 895 m |
3 031 mil. € |
244,5 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
|||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 510 m | 277 mil. € | 29,5 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 11/2003 | 4/2022 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 0 m | 73 mil. € | 3,0 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 9/2009 | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 385 m | 176 mil. € | 10,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 0 m | 133 mil. € | 5,5 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | 11/2024 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 0 m | 117 mil. € | 7,5 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 0 m | 93 mil. € | 6,5 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2009 | ||||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 0 m | 124 mil. € | 4,8 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 12/2017 | ||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 0 m | 90 mil. € | 4,4 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 1/2026 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 0 m | 107 mil. € | 3,9 mil. € | 5 | 5 | 1/2026 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | 60,7 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 0 m | 230 mil. € | 30,0 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 0,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 0 m | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 0 m | 553 mil. € | 38,0 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | ||||||
270,6 km |
2 - 6 |
1 895 m |
3 031 mil. € |
244,5 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku