✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
269,0 km |
2 - 6 |
2 765 mil. € |
2 497 mil. € |
70,1 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,6 |
4,4 |
|||||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 65 mil. € | 1,9 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 4,5 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 3,6 mil. € | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 3,0 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 2,4 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 2,4 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 2,9 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 125 mil. € | 3,7 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 16,4 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 5,5 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 9,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 14,6 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
269,0 km |
2 - 6 |
2 765 mil. € |
2 497 mil. € |
70,1 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku