✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
251,4 km |
1,0 % |
2 - 6 |
25 456 m |
2 809 mil. € |
35,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,7 |
0.22 - 0.72 | ||||||||
1 | 7/2019 | 4,3 km | 26,8 % | 4 | 1 221 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 0,0 % | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5,0 min. | 5 587 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a ešte dlho tu bude postačovať. | 4 | -0,04 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 8,0 % | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 13,5 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a nebude problémom ani keby tu došlo k značnému nárastu intenzity dopravy. | 5 | 0,25 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 0,0 % | 4 | 133 mil. € | 5 | Južné diaľničné prepojenie Bratislavy na Viedeň a rakúsku diaľničnú sieť má veľkú kapacitnú rezervu. Druhé - severné diaľničné prepojenie popri Marchegu teda v Rakúsku sotva prejde. Nevychádza totiž z odôvodnenej potreby riešiť dopravný problém, skôr sa na Slovensku používa ako zámienka na obhájenie a presadenie nadväzujúceho úseku D4 práve v polohe medzi Račou a Mariankou. Takéto riešenie si pritom vyžiada najdlhší, až vyše 11-kilometrový tunel a preťažené cesty v hlavnom meste odľahčí menej ako kratší tunel bližšie k Bratislave. | 5 | nedostupný údaj | |||||||
5 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 0,0 % | 2 | 891 m | 117 mil. € | 10,0 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a ešte dlho tu bude postačovať. | 4 | 0,33 | ||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 0,0 % | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 7,0 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a nebude problémom ani keby tu došlo k značnému nárastu intenzity dopravy. | 5 | 0,22 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 0,0 % | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | Napriek vysokému podielu ťažkej dopravy tu 4-pruhová diaľnica má ešte veľkú kapacitnú rezervu a príprava rozšírenia je neopodstatnená. NDS by mala skôr pripracovať rozšírenie cca 2-kilometrového úseku D2 na vstupe do Bratislavy od križovatky Lamač po križovatku Polianky, kde sa 4-pruhová diaľnica podstatne skôr priblíži k naplneniu kapacity. | 5 | nedostupný údaj | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 0,0 % | 6 | 107 mil. € | 5 | Napriek vysokému podielu ťažkej dopravy tu 4-pruhová diaľnica má ešte veľkú kapacitnú rezervu a príprava rozšírenia je neopodstatnená. NDS by mala skôr pripracovať rozšírenie cca 2-kilometrového úseku D2 na vstupe do Bratislavy od križovatky Lamač po križovatku Polianky, kde sa 4-pruhová diaľnica podstatne skôr priblíži k naplneniu kapacity. | 5 | nedostupný údaj | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 0,0 % | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | nedostupný údaj | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 0,0 % | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 0,72 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 0,0 % | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | nedostupný údaj | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 0,0 % | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 0,71 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 0,0 % | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 0,34 | ||||||
251,4 km |
1,0 % |
2 - 6 |
25 456 m |
2 809 mil. € |
35,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,7 |
0.22 - 0.72 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku