✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
stavebné práce
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||
2 - 6 |
1 385 m |
2 630 mil. € |
4,3 km |
1 065 - 44 493 | 4,7 |
4,5 |
|||||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 4 - 6 | 0 m | 4,6 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 0 m | 73 mil. € | -0,5 km | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 1 385 m | 176 mil. € | 0,2 km | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 0 m | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 0 m | 117 mil. € | 0,0 km | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 0 m | 93 mil. € | 0,0 km | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | ||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 0 m | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | ||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 0 m | 107 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | ||||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 4 | 0 m | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 0 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 4 | 0 m | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 0 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 0 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||||
2 - 6 |
1 385 m |
2 630 mil. € |
4,3 km |
1 065 - 44 493 | 4,7 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku