✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
259,7 km |
2 - 6 |
3 048 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,8 |
4,7 |
||||||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 8 422 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 488 | 5 | 4 | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 8 348 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 5 | 5 | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | ||||||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 15 407 | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 454 - 531 | 5 | 4 | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 10 783 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 473 - 644 | 5 | 5 | |||||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 41 057 | 9,86 % | 32 968 | . . . | 2 277 | 5 | 5 | 3/2022 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 46 864 | 9,86 % | 5 | 5 | 6/2021 | |||||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | Dargov | 418 mil. € | 13 069 | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 9 503 - 9 802 | 678 - 730 | 3 | 3 | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | ||||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | ||||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | |||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | |||||||
259,7 km |
2 - 6 |
3 048 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,8 |
4,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku