✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
260,6 km |
2 - 6 |
25 866 m |
2 772 mil. € |
2,8 min. |
4,8 |
4,6 |
||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 2,0 min. | 2 | 2 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | -0,5 min. | 1 992 | 5 | 4 | |||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 1,1 min. | 2 112 | 5 | 5 | |||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 0,1 min. | 1 747 - 1 961 | 5 | 4 | |||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 0,1 min. | 2 292 | 5 | 5 | |||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 10 743 | 5 | 5 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 6 837 | 5 | 5 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 5 | 5 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 5 | 5 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 5 | 5 | |||||
260,6 km |
2 - 6 |
25 866 m |
2 772 mil. € |
2,8 min. |
4,8 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku