✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| ||||||
258,0 km |
2 - 6 |
2 759 mil. € |
4,8 |
4,6 |
||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2030 | 212 - 272 | 5 | 5 | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 2030 | 178 | 5 | 4 | ||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 2030 | 1 232 | 5 | 5 | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 129 - 338 | 5 | 5 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2040 | 90 - 156 | 5 | 5 | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2034 | 150 - 245 | 5 | 5 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 2030 | 5 | 5 | |||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2030 | 153 - 173 | 5 | 5 | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2040 | 45 - 173 | 5 | 5 | ||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 2030 | 226 - 259 | 5 | 4 | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 2040 | 39 - 162 | 5 | 5 | ||||
13 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 2030 | 142 - 209 | 3 | 2 | ||||
258,0 km |
2 - 6 |
2 759 mil. € |
4,8 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku