✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
199,4 km |
2 - 6 |
48,6 km |
2 156 - 32 968 | 4,9 |
4,8 |
|||||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 4 | 4 | ||||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 7,8 km | 5 587 | 178 | 5 | 4 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 17,0 km | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | 11/2024 | ||||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 14,0 km | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 9,8 km | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | ||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 32 968 | . . . | 1 232 | 5 | 5 | 1/2026 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 5 | 5 | 1/2026 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 5 713 - 13 545 | 129 - 338 | 5 | 5 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 2 156 - 6 890 | 90 - 156 | 5 | 5 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 150 - 245 | 5 | 5 | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 2 228 - 6 331 | 45 - 173 | 5 | 5 | ||||||
199,4 km |
2 - 6 |
48,6 km |
2 156 - 32 968 | 4,9 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku