✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||||
237,3 km |
2 - 6 |
20 232 m |
2 537 mil. € |
2 192 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
||||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 65 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 9/2009 | žiadna | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 739 m | 176 mil. € | 151 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 2/2016 | žiadna | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | žiadna | ||||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 768 m | 117 mil. € | 101 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | žiadna | ||||||
5 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | žiadna | ||||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | žiadna | ||||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | žiadna | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | žiadna | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | žiadna | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 5 737 m | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | žiadna | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 8 433 m | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | žiadna | ||||||
237,3 km |
2 - 6 |
20 232 m |
2 537 mil. € |
2 192 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku