✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
263,8 km |
2 - 6 |
3 431 mil. € |
11,5 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 13,7 mil. € | 2 | 2 | |||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 50,2 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 7,9 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 9,6 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 14,2 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 13,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 6,2 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 6,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
263,8 km |
2 - 6 |
3 431 mil. € |
11,5 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku