✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 1 | 2 | |||||||||
2 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 470 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
3 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 255 mil. € | 4,4 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 2,3 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 243 mil. € | 9,4 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | Úsek má riešiť horský prechod Soroška. Ten v skutočnosti patrí k najmenej problémovým na Slovensku. Prečo? Nízka intenzita dopravy, prijateľný podiel ťažkých vozidiel, trasa kompletne mimo obcí a v stúpaní z východu aj prídavný pruhu pre pomalé vozidlá. Viaceré iné cestné horské prechody na Slovensku sú nebezpečnejšie a potrebujú riešenie naliehavejšie. Ani v rámci južného ťahu Soroška nie najhorším úsekom, ide skôr o politikmi zveličený problém. | 2 | ||||
6 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 249 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
60,9 km |
2 - 6 |
809 mil. € |
1 417 mil. € |
16,1 min. |
5 792 - 93 344 | 2,2 |
2,2 |
12/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku