✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 362 m | 191 mil. € | 4,5 min. | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
5 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 32 m | 12 mil. € | 2 | 1 | 12/2016 | |||||||
6 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 2 773 m | 410 mil. € | 5,4 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 2000/ 2007/ 2011 | |||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 6/2027 | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 5 737 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 8 433 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
10 úsekov |
256,1 km |
2 - 4 |
24 927 m |
3 343 mil. € |
9,9 min. |
1 065 - 21 743 | 3,7 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku