✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 243 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 87 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
3 úseky |
15,2 km |
2 - 4 |
503 mil. € |
451 mil. € |
3 782 - 18 743 | 3,3 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku