✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
12 úsekov |
288,8 km |
2 - 4 |
10 |
4 030 mil. € |
1 065 - 18 098 | 3,8 |
4,0 |
||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | |||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 3 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 4 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
8 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
9 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 1 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | ||||||
12 úsekov |
288,8 km |
2 - 4 |
10 |
4 030 mil. € |
1 065 - 18 098 | 3,8 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku