✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
14 úsekov |
301,7 km |
2 - 4 |
3 455 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,2 |
3,7 |
|||||||||
1 | R4 | 8,0 km | 2 | Kuková | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 59 - 68 | 4 | 3 | ||||||
2 | R4 | 7,5 km | 2 | Giraltovce | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 42 - 55 | 3 | 3 | ||||||
3 | R4 | 6,0 km | 2 | Stročín | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 12 - 96 | 4 | 3 | ||||||
4 | R6 | 11,2 km | 2 | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 7 234 | 66 | 4 | 3 | ||||||
5 | R6 | 11,3 km | 2 | Mestečko | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 18 - 42 | 4 | 3 | ||||||
6 | R3 | 8,7 km | 2 | Valaská Dubová, Likavka | 94 mil. € | 7 211 | 108 | 4 | 2 | ||||||
7 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
8 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
9 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 48 - 73 | 4 | 2 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||||
10 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
11 | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 54 mil. € | 7 972 | 67 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia | |||||
12 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
13 | R3 | 58,5 km | 2 | Budča, privádzače D. Niva, Babiná, Hont. Nemce, Dudince, Semerovce | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 45 - 182 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||||
14 | R7 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
14 úsekov |
301,7 km |
2 - 4 |
3 455 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,2 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku