✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| ||||||||||||
1 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 400 m | 339 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 704 - 13 715 | 4 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 4 | 8/2015 | 7/2030 | |||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | |||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 0 m | 230 mil. € | -0,5 % | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 5/2016 | |||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 0 m | 92 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 2/2016 | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 2,2 % | 5 420 - 8 693 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | 6/2014 | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 0 m | 54 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7 972 | 3 | 4 | ||||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 0 m | 367 mil. € | -0,6 % | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 5/2016 | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 0 m | 611 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 5/2015 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 0 m | 553 mil. € | 4,3 % | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 5/2016 | |||||||
9 úsekov |
258,5 km |
2 - 4 |
1 400 m |
2 937 mil. € |
1 065 - 13 715 | 4,4 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku