✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 879 | 0,9 % | 12 819 - 29 988 | 2 | Jestvujúca cesta I/16 cez Zvolen pretína mesto našťastie mimo centra, avšak v trase, ktoré mesto rozdeľuje. V intraviláne zároveň plní úlohu kľúčovej vnútromestskej komunikácie, keďže spája sídliská na juhu mesta s centrom Zvolena. Vysoké dopravné zaťaženie, negatívne vplyvy na obyvateľstvo i spomaľovanie dopravy postupne zvyšuje naliehavosť odklonenia tranzitnej dopravy na obchvat. Ten má prepojiť hotové úseky R2 východne od Zvolena na rýchlostnú cestu R1. | 2 | 8/2030 | |||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | |||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | -0,5 % | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | NDS údaj neposkytla | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | ||||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 2,2 % | 5 420 - 8 693 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | |||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 4 932 | NDS údaj neposkytla | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | -0,6 % | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 574 - 1 566 | NDS údaj neposkytla | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 4,3 % | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||||
9 úsekov |
266,5 km |
2 - 4 |
1 065 - 29 988 | 4,2 |
4,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku