✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 15,2 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 27,0 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 7,8 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | po 2040 | ||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 16,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 12,1 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
6 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 10,1 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 3,3 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 0,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 54 mil. € | 0,7 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | ||||
9 úsekov |
267,0 km |
2 774 mil. € |
92,6 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,6 |
4,4 |
3/2025 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku