✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5,5 min. | 1 390 | 2 | 2 | |||||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 13,0 min. | 7 394 - 8 906 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 4 932 | 7 972 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 574 - 1 566 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
10 úsekov |
269,9 km |
2 - 4 |
2 952 mil. € |
18,5 min. |
1 065 - 13 545 | 4,0 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku