✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
3 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 3/2025 | ||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 7/2023 | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
273,7 km |
2 - 4 |
2 995 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,3 |
4,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku