✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
1 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | 7/2023 | |||||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 644 - 1 514 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | |||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | ||||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | ||||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | |||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | ||||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 616 - 1 456 | 4 | 4 | ||||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | ||||||||
8 úsekov |
248,4 km |
2 556 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,4 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku