✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||||||||
1 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R2 východ | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2024 | |||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R1 západ | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R7 stred | 3 158 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 95 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | ||||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D3 Kysuce | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 10/2011 | ||||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R7 stred | 5 737 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | R3 juh | 12 326 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | ||||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R7 stred | 8 433 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||||
8 úsekov |
257,1 km |
2 - 4 |
30 823 m |
2 637 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,8 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku