✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 5,5 % | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a ešte dlho tu bude postačovať. | 4 | ||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 9,5 % | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | |||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 0,9 % | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 17,5 % | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 21,1 % | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 11,8 % | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
243,0 km |
14,4 % |
2 - 4 |
2 560 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku