✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 943 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 115 mil. € | 7,7 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 49 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | |||||
67,5 km |
2 - 4 |
1 107 mil. € |
7,7 min. |
4 151 - 11 477 | 3,0 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku