✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 1 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 01/2019 | ||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 1 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | nezačaté | |||||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 1 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | nezačaté | |||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 2 | 133 mil. € | 5 | Južné diaľničné prepojenie Bratislavy na Viedeň a rakúsku diaľničnú sieť má veľkú kapacitnú rezervu. Druhé - severné diaľničné prepojenie popri Marchegu teda v Rakúsku sotva prejde. Nevychádza totiž z odôvodnenej potreby riešiť dopravný problém, skôr sa na Slovensku používa ako zámienka na obhájenie a presadenie nadväzujúceho úseku D4 práve v polohe medzi Račou a Mariankou. Takéto riešenie si pritom vyžiada najdlhší, až vyše 11-kilometrový tunel a preťažené cesty v hlavnom meste odľahčí menej ako kratší tunel bližšie k Bratislave. | 5 | nezačaté | |||||||
4 úseky |
27,7 km |
2 - 8 |
5 |
605 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,8 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku