✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
11 úsekov |
279,8 km |
1,8 % |
2 - 8 |
3 274 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,9 |
3,7 |
|||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 0,0 % | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 0,0 % | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 11/2022 | |||||
3 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 0,0 % | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 67,6 % | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 8/2026 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 0,0 % | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 0,0 % | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 0,0 % | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 0,0 % | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 0,0 % | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 0,0 % | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 0,0 % | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
11 úsekov |
279,8 km |
1,8 % |
2 - 8 |
3 274 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,9 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku