✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
24 úsekov |
237,9 km |
2 - 8 |
43 828 m |
4 141 mil. € |
76,7 min. |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
|||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 5 908 m | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 3 585 m | 517 mil. € | 7,1 min. | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 575 m | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8,6 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
5 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 3 417 m | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 5,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||||
8 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 397 m | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||||||
9 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 411 m | 105 mil. € | 1,6 min. | 5 304 | 2 | 2 | |||||||
10 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 892 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||||
11 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 457 m | 169 mil. € | 2,3 min. | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
12 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 158 m | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 2,8 min. | 2 | 2 | ||||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 956 m | 199 mil. € | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 929 m | 277 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||||
16 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 2 060 m | 309 mil. € | 3,3 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 2 045 m | 105 mil. € | 2,3 min. | 14 625 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
18 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 359 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 2 205 m | 116 mil. € | 5,0 min. | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | |||||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 948 m | 122 mil. € | 5,6 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||||
21 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 606 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||||
22 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 2 763 m | 235 mil. € | 3,7 min. | 7 793 | 2 | 4 | |||||||
23 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | 287 mil. € | 6,3 min. | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
24 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 820 m | 192 mil. € | 8,3 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||||
24 úsekov |
237,9 km |
2 - 8 |
43 828 m |
4 141 mil. € |
76,7 min. |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku