✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
22 úsekov |
206,5 km |
2 - 8 |
3 627 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,1 |
2,4 |
7/2020 - 8/2034 |
7/2020 - 1/2021 | |||||||||
1 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 | 1/2021 (0,0) | |||||||
2 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
3 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2022 | ||||||||
4 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | Tvrdošín | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 6/2023 | |||||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | Valaliky | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 | ||||||
6 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | Slovenská Ľupča | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2026 | ||||||
7 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | Bátka | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 3/2026 | ||||||
8 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 7/2026 | |||||||
9 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 8/2026 | |||||||
10 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 | ||||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 | ||||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 10/2028 | |||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 10/2028 | |||||||
14 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou a Oščadnica (obe jednostranné) | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 1/2029 | |||||
15 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 8/2029 | |||||||
16 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6/2030 | ||||||
17 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | Giraltovce, jednostranné | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 6/2030 | ||||||
18 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 6/2030 | |||||||
19 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 3/2031 | |||||||
20 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | Jerichov | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 9/2031 | ||||||
21 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | Zvolenská Slatina | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7/2034 | ||||||
22 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | Jasenová | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 | ||||||
22 úsekov |
206,5 km |
2 - 8 |
3 627 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,1 |
2,4 |
7/2020 - 8/2034 |
7/2020 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku