✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
12 úsekov |
165,5 km |
2 - 6 |
2 648 mil. € |
1 065 - 12 862 | 3,2 |
3,5 |
|||||||||
1 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
2 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | 4,0 | |||||||
3 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 6 090 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 4,0 | ||||||
4 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 4,1 | ||||||
5 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | 4,1 | ||||||
6 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | 4,2 | ||||||
7 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4,5 | ||||||
8 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 4,9 | ||||||
9 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 14 868 | 11 611 | 4 | 3 | 5,0 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
10 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | 5,2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
11 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 7,4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
12 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | >20 | ||||||
12 úsekov |
165,5 km |
2 - 6 |
2 648 mil. € |
1 065 - 12 862 | 3,2 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku