✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
12 úsekov |
112,2 km |
2 - 6 |
2 270 mil. € |
2 146 mil. € |
5 189 - 12 862 | 3,2 |
3,5 |
||||||||
1 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 1 | 2 | 11/2000 | ||||||||
2 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | 5/2007 | ||||||
3 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 183 mil. € | 6 090 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 5/2007 | |||||
4 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 234 mil. € | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 10/2005 | |||||
5 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 47 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | 10/2005 | |||||
6 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 108 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | 10/2005 | |||||
7 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 192 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 1/2008 | |||||
8 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 114 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 10/2005 | |||||
9 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 90 mil. € | 14 868 | 11 611 | 4 | 3 | 10/2010 | |||||
10 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 738 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | 3/2022 | ||||||
11 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 9/2016 | |||||
12 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 10/2014 | ||||||
12 úsekov |
112,2 km |
2 - 6 |
2 270 mil. € |
2 146 mil. € |
5 189 - 12 862 | 3,2 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku