✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||||
11 úsekov |
98,3 km |
2 - 4 |
2 095 mil. € |
39,5 mil. € |
5 550 - 19 993 | 3,0 |
3,3 |
3.24109589041096 - 5.0986301369863 |
|||||||
1 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 2,4 mil. € | 5 | 5 | 4,5 | |||||||
2 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 8,7 mil. € | 3 | 4 | 3,3 | |||||||
3 | R7 | 8,4 km | 4 | Dunajská Lužná | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
4 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 5,8 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 4,3 | |||||
5 | R2 | 16,0 km | 4 | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 5,8 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 3,2 | |||||
6 | R1 | 4,6 km | 4 | križovatka D1 | 100 mil. € | 3,9 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 3,5 | |||||
7 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,5 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 4,2 | ||||||
8 | R3 | 4,9 km | 2 | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 2,3 mil. € | 2 | 2 | 4,1 | ||||||
9 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 3,8 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4,8 | ||||||
10 | R3 | 8,3 km | 2 | Podbiel | 199 mil. € | 3,4 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 4,1 | |||||
11 | R2 | 10,6 km | 2 | Rimavská Sobota | 125 mil. € | 1,8 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 5,1 | |||||
11 úsekov |
98,3 km |
2 - 4 |
2 095 mil. € |
39,5 mil. € |
5 550 - 19 993 | 3,0 |
3,3 |
3.24109589041096 - 5.0986301369863 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku