✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,4 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 48. | ||||||
2 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 2,7 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 11. | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
3 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 3,4 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 92. | ||||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 28,3 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 57. | ||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 7,0 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 48. | ||||||
6 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 5,8 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 71. | ||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3,2 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 97. | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,0 mil. € | 2 | 2 | 35. | |||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 22,2 mil. € | 3 | 4 | ||||||||
10 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 3,6 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
10 úsekov |
136,4 km |
2 - 4 |
2 915 mil. € |
79,7 mil. € |
4 151 - 12 862 | 3,3 |
3,7 |
11. - 97. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku