✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
11 úsekov |
109,4 km |
2 - 4 |
21 162 m |
1 419 mil. € |
2 552 - 18 874 | 3,5 |
3,5 |
||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
2 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 1 456 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
3 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
4 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 606 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||||
6 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 397 m | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 993 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 4 710 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 963 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||||
10 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 892 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 216 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||||
11 úsekov |
109,4 km |
2 - 4 |
21 162 m |
1 419 mil. € |
2 552 - 18 874 | 3,5 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku