✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| |||||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R 24,5/100 v polovičnom profile | 70 mil. € | 15,9 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2006 | ||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | |||||
3 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R 22,5/100 | 173 mil. € | 21,3 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2010 | |||||
4 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | R 24,5/80 | 100 mil. € | 21,7 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | S ohľadom na blížiace sa dokončenie súvislej D1 (síce neskoro ale skôr ako je reálne predĺžiť R1) nie je namieste očakávať výrazný rast dopravy cez Donovaly. Preto je ambícia spájať B. Bystricu s Ružomberkom rýchlocestou s viacerými tunelmi a celkovými nákladmi cca 1,8 miliardy eur prehnane ambiciózna. Je potrebné posúdiť aj iné varianty riešenia - napríklad cestou I. triedy s jednorúrovým tunelom popod Nízke Tatry a modernizáciou nadväzných úsekov jestvujúcej cesty, prípadne prepojením R1 od B. Bystrice smerom do Turčianskej kotliny (jej spojením s ťahom R3). | 4/2010 | ||||
31,4 km |
2 - 4 |
545 mil. € |
17,4 mil. € |
10 088 - 50 895 | 2,5 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku