✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
21 úsekov |
276,6 km |
4,7 % |
2 - 4 |
4 242 mil. € |
5 189 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
||||||||||
1 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 0,0 % | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 0,0 % | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 8,0 % | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 0,0 % | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||||
5 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 0,0 % | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
6 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 0,0 % | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 0,0 % | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | |||||||
8 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 0,0 % | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||||
9 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2,3 % | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
10 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 0,0 % | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||||
11 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 5,1 % | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | |||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 0,0 % | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | |||||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 0,0 % | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
14 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 67,6 % | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||||
15 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 0,0 % | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 0,0 % | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | |||||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 3,0 % | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||||
18 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 0,0 % | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 30,4 % | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 0,0 % | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||||
21 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 0,0 % | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
21 úsekov |
276,6 km |
4,7 % |
2 - 4 |
4 242 mil. € |
5 189 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku