✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 4 200 | 2 552 - 2 737 | 77 - 169 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | |||||||
2 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | Sklené 3 450 m | 305 mil. € | 10 765 | 3 | 3 | 8/2037 (+5,9) | ||||||||
3 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | zatiaľ bez názvu | 662 mil. € | 8 772 - 13 803 | 5 762 - 14 648 | 172 - 328 | 4 | 4 | Medzi Novákmi a Prievidzou už je 4-pruhová cesta porovnateľná s rýchlocestou. Ďalej až takmer po Handlovú má jestvujúca cesta I. triedy po modernizácii veľmi dobré parametre a ešte veľkú kapacitnú rezervu, teda tiež môže byť trvalým riešením. Na plánovanie rýchlostnej cesty na väčšine úseku tu preto chýbajú objektívne dôvody. Zásadne lepšiu cestu potrebuje len úsek pri Handlovej, kde je potrebná buď preložka cesty mimo mesta a rozšírenie úseku južne od mesta. Alebo rýchlostná cesta R3, ak by sa práve prepojenie v trase Martin - Horná Štubňa - Handlová - Žiar nad Hronom ukázalo ako najefektívnejší variant kapacitného severo-južného prepojenia stredným Slovenskom. | 8/2037 (+5,9) | |||||
3 úseky |
70,9 km |
2 |
1 096 mil. € |
2 552 - 14 648 | 3,7 |
3,3 |
11/2031 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku