✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 5,0 | ||||||||
2 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 10,0 | ||||||||
3 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 9,0 | |||||||
4 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 7,0 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
4 úseky |
106,5 km |
2 |
1 369 mil. € |
2 156 - 14 648 | 4,0 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku