✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
231,2 km |
2 - 6 |
22 423 m |
3 774 mil. € |
3 407 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
|||||||||
1 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 2 365 m | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
2 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
3 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
4 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 1 863 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
5 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 100 % | ||||||
6 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 1 568 m | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 100 % | ||||||
7 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | 343 m | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 73 % | |||||
8 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 1 463 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 0 % | |||||
9 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 401 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 70 % | |||||
10 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 1 035 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 63 % | |||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 2 | 2 | 0 % | ||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 1 433 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 0 % | |||||
13 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 70 % | |||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 1 721 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 0 % | |||||
15 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 0 % | |||||
16 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 652 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 0 % | |||||
17 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | 1 826 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 0 % | |||||
18 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 2 230 m | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 0 % | ||||
19 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | 178 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 0 % | |||||
20 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | 1 040 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 0 % | |||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 412 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 0 % | |||||
22 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | 95 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 0 % | |||||
231,2 km |
2 - 6 |
22 423 m |
3 774 mil. € |
3 407 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku