✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 20,0 min. | 449 - 869 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||
2 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 4,0 min. | 408 | 2 | 2 | 8/2029 (+3,8) | ||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 13,0 min. | 299 - 336 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | ||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 9,0 min. | 140 - 156 | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | ||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 10,0 min. | 95 - 124 | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | ||||
6 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,0 min. | 178 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 459 - 530 | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | |||||
8 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 11,0 min. | 393 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | ||||
9 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 6,0 min. | 541 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | ||||
10 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 14,0 min. | 480 - 650 | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | ||||
10 úsekov |
114,5 km |
2 - 6 |
2 145 mil. € |
92,0 min. |
2,5 |
2,8 |
7/2023 - 7/2034 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku