✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 2030 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 16,9 | ||||||
2 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 2030 | 4 001 | 3 | 3 | 22,7 | ||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 2030 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 12,9 | ||||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 2030 | 5 587 | 5 | 4 | 14,8 | ||||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 13,8 | ||||||
6 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2030 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 23,8 | ||||||
7 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 2030 | 7 793 | 2 | 4 | 23,8 | ||||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2030 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 10,8 | ||||||
9 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 2030 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 14,3 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 2030 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 14,3 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||
10 úsekov |
103,5 km |
2 - 6 |
2 063 mil. € |
2 552 - 54 519 | 3,3 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku