✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | D 26,5/100 | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 9,6 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | R1 BB - RK | R 24,5/80 | 785 mil. € | 748 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | ||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 65 mil. € | 5,5 min. | 5 587 | 5 | 4 | |||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | D 33,5/120 | 321 mil. € | 270 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 112 mil. € | 86 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
6 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 235 mil. € | 204 mil. € | 8,1 min. | 7 793 | 2 | 4 | |||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | R4 sever | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 129 mil. € | 113 mil. € | 6,2 min. | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 63 mil. € | 56 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
90,1 km |
2 - 6 |
2 952 mil. € |
2 699 mil. € |
29,4 min. |
2 552 - 54 519 | 2,9 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku