✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | R1 BB - RK | R 24,5/80 | 785 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | |||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | D 33,5/120 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||
5 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 235 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 7 793 | 2 | 4 | |||||
6 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | R4 sever | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 129 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 63 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | D1 východ | D 26,5/120
(100) | 192 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R7 stred | R 11,5/120 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
124,0 km |
2 - 6 |
2 139 mil. € |
2 156 - 54 519 | 3,2 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku