✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 65 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | žiadna | 2/2031 (+4,1) | ||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 255 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
3 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 108 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 12/2028 (+4,3) | ||||
4 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 156 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | žiadna | 8/2026 (+5,1) | ||||
4 úseky |
31,3 km |
2 - 4 |
652 mil. € |
583 mil. € |
5 277 - 12 157 | 3,3 |
3,5 |
7/2024 - 2/2031 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku