✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 1 | 227 mil. € | 7,5 mil. € | 4 | 4 | 2/2024 | |||||||
2 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 | 406 mil. € | 4,6 mil. € | 7 784 | 4 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 4 | 9/2030 | |||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 2 | 161 mil. € | 25,1 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 4/2024 | ||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 2 | 224 mil. € | 22,6 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí - s výnimkou Čečejoviec. Na vyriešenie obchvatu jednej obce netreba budovať 18 kilometrov rýchlostnej cesty. | 5 | 12/2025 | |||||
5 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 5,8 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 12/2023 | ||||||
5 úsekov |
68,0 km |
2 - 4 |
7 |
1 087 mil. € |
65,6 mil. € |
6 403 - 11 010 | 3,4 |
4,0 |
12/2023 - 9/2030 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku