✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
17 úsekov |
159,7 km |
2 - 6 |
3 016 mil. € |
5 277 - 93 344 | 1,9 |
2,4 |
||||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 5/2007 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 5/2007 | ||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | 11/2015 | ||||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2015 | ||||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | R4 stred | 179 mil. € | 15 022 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 10/2014 | |||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 11 490 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 12/2017 | |||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | R2 stred | 267 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R3 sever (Orava) | 70 mil. € | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 2/2011 | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R2 východ, R4 juh | 202 mil. € | 15 320 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 7/2018 | ||||||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | R4 stred | 299 mil. € | 12 070 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 10/2014 | ||||||
11 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R1 BB - RK | 173 mil. € | 38 235 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 12/2019 | ||||||
12 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | R2 východ | 171 mil. € | 12 495 - 26 580 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 8/2018 | ||||||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R2 stred | 105 mil. € | 6 705 | 5 304 | 2 | 2 | 12/2019 | ||||||
14 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | D1 sever | 57 mil. € | 4 963 | 10 312 | 3 | 5 | 12/2014 | ||||||
15 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | R2 stred | 169 mil. € | 7 668 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 3/2020 | ||||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R2 východ | 272 mil. € | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2018 | ||||||
17 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | D1 sever | 12 mil. € | 4 984 | 2 | 1 | 12/2016 | |||||||
17 úsekov |
159,7 km |
2 - 6 |
3 016 mil. € |
5 277 - 93 344 | 1,9 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku